Shorty ráže 12/76 na zametání dvorku

Letos na jaře jsem poslal do světa svou brokovnici FabArm Ultrashort. No, uvolněné místo v trezoru bylo třeba něčím zaplnit, pročež jsem si koupil…zase FabArm, ale ještě kratší. Jedná se o letošní novinku – model Martial Pistola 11″. Docela jsem se na ní načekal, až v červenci jsem si jí konečně zašel do obchodu vyzvednout. Je krásná 🙂 Protože s krátkou broknou už nějaké zkušenosti mám, bylo mi jasné, že to bude chtít na předpažbí rail a přední rukojeť. Bohužel díry pro montáž railu mají u tohoto superkraťase jinou rozteč, než na ostatních FabArmech této řady – není tedy možné použít rail sehnatelný běžně jako příslušenství. Takže první úkol pro puškaře. Brokovnice je osazena světlovodnými mířidly LPA, hledí zelené, muška červená. Mám nějaký divný oči, asi, takže jsem mušku moc dobře neviděl = druhý úkol pro puškaře (osadit jasnější vlákno místo původního červeného). Taky mě napadlo, že jak je hledí připevněno na tělo zbraně (dvěma šrouby – viz foto níže), dalo by se snadno sundat, místo něj dát rail a na něj nějaký malý kolimátor. Ale to možná někdy v budoucnu…

A poslední bod – na zásobníkové trubici je vpředu nasazeno oko na popruh, ale z výroby je vytočené do boku. Já ho chtěl dolů, jenže šroub, který ho zajišťuje, byl zalepený a nedokázal jsem s ním hnout = třetí úkol pro puškaře. Práci jsem svěřil puškařství Novotný (v Praze moc na výběr není :-() a perfektně vyladěnou zbraň jsem si vyzvedl dneska. Abych si jí trochu „osahal“ v akci, přihlásil jsem se na listopadový kurs, tak uvidíme…palce budou trpět 🙂

Jen pro úplnost jsem přidal tu poslední fotku, to je ta moje předchozí brokovnice…

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Shorty ráže 12/76 na zametání dvorku

  1. Pingback: Kurs Base47 – Obranná brokovnice – repete | Seržovo virtuální domeček

  2. Pingback: Kursy Base47 – tma a zima | Seržovo virtuální domeček

  3. Pingback: FABARM Pistola + sklopka Hatsan | Seržovo virtuální domeček

Zanechat Odpověď

