Marco

Sedím ve vinárně. S barmanem rokujeme o životě, světě, příkořích, které nám chystá a tak podobně. Barman mi vaří kafe a řeč se stáčí na kávovary v barech a jejich servis. Konkrétně tento kávovar po letech věrné služby obdržel familierní přezdívku „František“. Barman dí:

„No, chodí mi sem na Františka Marco. Františka zkontroluje, levné opravy navrhne, mám Marca rád. Onehdá mi rozebral Františka před očima, vysvětlil funkci dílů a problémy vyřešil. Pro mě dobrý.“

Je třeba vysvětlující intermezzo: kávovar ve vinárně sestává z brutálního mlýnku, schopného umlít i kamení a rustikálního kávovaru, kam se umletá káva nacpe a je prohnána párou/horkou vodou. Výsledkem nejsou všelijaká multimediální „presíčka“, ale kafe velmi solidní, silné a férové. Mám ho rád.

Zpět k Marcovi. Marco kuchá Františka. Do toho mumlá: „Máš špatný mozek! Ne ty, ale on!“ Upřesňuje s pohledem na barmana🙂 Barman podvědomě pohledem uhýbá… Ve výsledku je František OK. Vrčí. Mám kafe. Svět je krásný🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo a pití, Ze života. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

