Snajperská sobota

Tuhle sobotu jsme ve třech vyrazili provětrat dlouhé na střelnici do Berouna. Je to klubová střelnice, ovšem my jsme členy, takže bez problémů. Sestava – Pavel, Radim a já. Oproti stavu, který jsem popisoval (a fotil) před víc jak čtyřmi lety, je na tom střelnice o dost líp, delší je prosekaná až na 100 metrů. Když jsme tam dorazili, práskalo tam několik lidí z pistolí na kratší 25 metrové, a na dlouhé byl jenom fousatý chlapík s nádherným Dragunovem s bosenskou optikou ZRAK. Docela zajímavá kombinace, vím, že se do dělává spíš opačně (na srbskou M76 běloruskou optiku PSO nebo POSP).

Díky tomu, že na této střelnici nejsme limitování časem, stříleli jsme si v poklidu. Měl jsem do Remingtona jen 20 nábojů (PPU Match), ale jak člověk víc kouká do optiky a snaží se, aby mu to lítalo co nejlíp, trvalo docela dlouho, než jsem byl na suchu. Na závěr jsme ještě trochu provětrali krátké, v mém případě jsem vyhnal pavouky z Kahra. No, prostě příjemně strávené dopoledne🙂

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

