Svatojánská dvacítka – 30.ročník

Tak letos to nejdřív vypadalo, že poběžím, pak zase, že nepoběžím, ale nakonec tedy že jo. Hurá. Do Berouna jsem dorazil už v pátek večer, takže jsem před startem neměl žádnou honičku, všechno pěkně v klídku. Sešlo se docela hodně lidí, triatlonisti, běžci, spousta známých…Pozitivně překvapila registrace – organizátoři to měli super zmáknuté a i při velkém počtu lidí to šlo, jak po másle.

(c) Honza Herda 13 hodin a je tu start. Dav běžců vystřelil jak o život. Tepu 180 a nestíhám. Propadal jsem se startovním polem asi tak kilometr. Pak se tempo srovnává a začínám se pomaličku propracovávat dopředu. Někde u Alkazaru se za mě pověsila slečna ve fialovém dresu. Tak to abych si neuhnal ostudu, tedy…U obrátky v Srbsku se zdravím s kamarády v protisměru, a pak už taky valím zpátky ke Kačáku. Cestou se k nám připojuje borec v dresu Karlos GYM. Běžel takovým dost nestabilním tempem, tak mu „mašinka“ přišla vhod. U Kačáku se slečna odpojuje a běží k Berounu do cíle kratší trasy. A my ve dvou makáme kolem potoka k Hostími. Snažím se vyběhnout v Hostími na silnici dřív, než potkám v protisměru čelo závodu. Letos mi to nevyšlo asi o 30 vteřin. Mírné stoupání do Svatého Jana je úmorné, ale cestou ztrácím kolegu. Na obrátce ve Svatém Janu jsem spolknul jeden Carbosnack a doufám, že se to rozběhne. Nerozběhlo. Naopak mě předbíhá několik lidí. Sakra. Na lesní cestě podél Kačáku k řece mě dokonce předbíhá i kolega „Karlos GYM“. Neutekl mi ale daleko, mám ho pořád na dohled a postupně ho zase stahuju. U Alkazaru se snažím trochu zrychlit, daří se, a tak postupně předbíhám několik lidí. Elán mi vydržel zhruba k čističce. Pak jsem začal rychle tuhnout a už už jsem si přál být v cíli. Těsně před ním mě ještě přespurtovali asi dva běžci. Já nakonec cílem probíhám v čase 1:30:46, což je o dvě minuty pomalejší, než loni. Doufal jsem v čas pod 1:30, no tak tedy snad příště. V cíli jsem se ještě snažil najít Honzu, kterému tímto děkuji za cílovou fotku. Někam mi ale zmizel, už mi byla zima, tak jsem vyrazil se zcivilizovat a převléknout…No a to byl asi letos poslední běžecký závod.

  • Oficiální výsledky najdete ZDE
  • Obrovskou galerii fotek najdete TADY (najde se tam snad každý🙂 )
Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

