Vánoční večírek Bike Fora 2014

Po roce zase bikerská slezina v baru U kormidla. Nevím, jak to dělám, ale byl jsem tam první🙂 Postupně se to ale pěkně zaplnilo, sešlo se nás odhadem tak 30. Večírek plynul v družné zábavě, než nastala tradiční vánoční tombola. A po ní očekávaná obzvláště vypečená Blackyho soutěž, tentokrát na orientačně-kryptografické bázi. Vítězi soutěže a výherci šampáňa BF Edition se po lítém boji stala dvojice Anciáš-Hnoj. No a pak už se skoro nic nedělo…tedy kromě toho, že se trochu tančilo🙂 Laťky, nasazené v minulých ročnících této akce, nebylo ani zdaleka dosaženo – připadá mi, že jsme rok od roku slušnější…No, domů jsem odcházel asi ve dvě v noci a rozhodně jsem nebyl poslední.

  • Moje fotky (poté, co prošly cenzurou) najdete ZDE
  • Příslušné vlákno na BikeForu ZDE
Příspěvek byl publikován v rubrice Sport, Zábava, Ze života. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

