Kterak si užíti dovolenou

Když jsem zkoumal minulý týden dlouhodobou předpověď počasí, trklo mě, že tenhle týden má být krásně a teplo. A protože mi zbyla ještě nějaká dovolená od loňska, vybral jsem si jí. Náplň týdne se ale ubírá úplně jiným směrem, než jsem plánoval.

  • Sobota – ještě pohoda, byl jsem běhat (ve fitku na pásu)
  • Neděle – ráno jsem se probudil s intenzivní bolestí levého oka, jako kdybych tam měl nějaký kamínek, či co. Při bližším ohledání v zrcadle jsem ale žádný cizí předmět v oku nenašel. Po několika hodinách bušení hlavou do stolu a jadrného klení jsem se dopravil na Karlák na pohotovost. Doktor diagnostikoval poškození (rýhu) v rohovce, což mohl způsobit nějaký předmět, který se pak z oka vyplavil. A samotné poškození rohovky se prý projevuje stejně, jako kdyby tam pořád cizí předmět byl. Takže mi do oka implementovali nějaké kapičky a mastičky, přelepili mi ho gázou a já se mžourajíc na svět jen jedním okem vydal na cestu domů. Když jsem večer gázu sundal, zjistil jsem dvě věci – zornici jsem měl jak sjetej feťák a oko moc neostřilo, hlavně odhad vzdáleností byl tragický.
  • Pondělí – oko už se zklidnilo, ale problém s ostřením a odhadem vzdáleností přetrvával. Z plánované vyjížďky na kole tedy nebylo nic.
  • Úterý – konečně na kole. Docela foukalo, tak jsem si dal jen takový jednoduchý okruh do Berouna a zpět (cca 100 km). Bohužel jsem to neodhadl a návrat byl už za tmy. A já neměl přední světlo. Potmě jsem trefil obrubník. Přední ráfek v háji. Když jsme ještě s jedním bikerem rozdělávali přední brzdu, aby kolo prošlo vidlicí a já mohl aspoň krokem opatrně dojet, někam se nám ve tmě ztratilo pár šroubků a jedna součástka z brzdy. A navíc mi někam odlítl cyklocomputer (už jsem ho nenašel). Plus orvané berany a brzdová páka. Plus orvaný já (naražené koleno, loket, odřené předloktí a klouby na ruce). Hadry kupodivu přežily v pohodě (byl to pád v malé rychlosti).
  • Středa – vzpamatovával jsem se po držkopádu a odvlekl jsem trosky kola do servisu.
  • Čtvrtek – dopoledne jsem měl nějaké zařizování. Odpoledne jsem chtěl využít krásného počasí a vyrazil jsem proběhnout se (plán byl cca 20 km). Asi po kilometru jsem blbě šlápnul na kámen (který byl na rovném asfaltu, na místě, kde kámen prostě být nemá = nekoukal jsem si úplně pod nohy). Zvrtnutý kotník. Zkoušel jsem to přeběhat, ale nešlo to, takže potupný návrat tramvají, teď mám nohu napatlanou Fastum gelem a omotanou pružným obinadlem. Uvidíme, jestli budu zítra schopný chůze.
  • Pátek – ráno jsem objednaný k zubaři, odpoledne bych se chtěl projet na MTB. Tak schválně, co se stane…

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem začínám zvažovat svojí účast na maratonu v Unhošti😦

Ehm…no, musel jsem si někde postěžovat🙂 BTW na střelnici radši nepůjdu…

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport, Ze života. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Kterak si užíti dovolenou

  1. Pingback: ŠUTR | Seržovo virtuální domeček

Napsat komentář

