Běhání na trenažéru – zima 2014/2015

Tuto zimu jsem měl permanentku do fitka nikoliv na počet vstupů jako obvykle, ale časovou. Snažil jsem se jí proto využít maximálně. Blbý je, že vždycky, když jsem už už zaznamenával nějaké výraznější zlepšení, něco se semlelo (třeba v únoru chřipka) a byl jsem zase o dva měsíce zpátky😦 Takže výsledný efekt celého toho běhátkového trápení je víceméně jen udržovací. Příští víkend se běží maraton v Unhošti a nejsem si moc jistej, jestli má smysl to jít zkoušet…Potřebuju se nejdřív rozběhat venku a hlavně protáhnout tréninky tak na 20 km.

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Běhání na trenažéru – zima 2014/2015

  1. Jura napsal:

    vím , že jsi o ní psal, mě se taky líbila a tak jsem čekal , až ji dají do prodeje
    http://www.alfatactical.cz/fabarm-stf-opakovaci-brokovnice-fabarm-stf-12-compact-12-76.html

    • Serža napsal:

      jojo, vím, už jsem na ní koukal, na to jsem aktuálně moc chudej…
      BTW proč to píšeš jako komentář na příspěvek o běhání? jsou tu přece jiné, relevantní příspěvky….

Napsat komentář

