Asics GEL-Impression 7 – first impression

Na maratonu Českým Rájem jsem, zdá se, dal poslední ránu z milosti mým stávajícím běžeckým botkám Adidas Response Stability 5M. Začal jsem tedy na internetu shánět náhradu, ideálně stejný model. Bohužel, nabídka použitelných Adidasek za rozumnou cenu je tragická. Ze zoufalství jsem si řekl, že ještě zkusím štěstí v Hervisu na Chodově…a ejhle! Výběr Adidasek měli tedy taky dost bídný, ale měli ve výrazné slevě končící modelovou řadu bot Asics. V Asicsech jsem ještě neběhal, tak jsem chvíli zkoušel, který model bude za dobré peníze a bude mi sedět. Nakonec výběr padl na Asics GEL-Impression 7. Hned další den jsem je byl proběhnout a dojem z nich mám víceméně dobrý. V tabulce níže je srovnání s těmi Adidaskami, ve kterých jsem běhal dříve.

Adidasky vydržely cca 1000 km, takže doufám, že ty Asicsy vydrží aspoň taky tak. No a protože teda dojem z nových bot byl dobrý a cena taky, řekl jsem si, že si koupím ještě jedny do zásoby. A v Hervisu mě překvapili prodejní akcí „kup dvoje, třetí zdarma“. Tak jsem tedy koupil dvoje🙂 a k tomu jsem si vybral pěkné trekové sandály zdarma. Mám bot na dva roky dopředu…

Pro úplnost – přehled některých modelů bot, ve kterých jsem běhal, a moje zkušenost s nimi – ZDE

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Asics GEL-Impression 7 – first impression

  1. Honza H napsal:

    No hlavně abys „nesešmajdal“ gel v patě – já s pronací takhle neutrálky od Asicsu zbortil skoro hned dovnitř – tlumení ale super. Já mám objemovky GT3000 a zatím spokojenost. Response stability 5 měly jednou za 1000Kč, ale blbec jsem je nevzal a teď jsou v Outletu 6ky za 1500Kč v mé „nadměrné“ velikosti, jinak samý boosty a celkově fakt bída a drahý🙂 Navíc s mým nízkým nártem mi 2/3 bot nesedí, protože nejdou pořádně zašněrovat – v tom vyhrávaj právě Adidasky.

Napsat komentář

