Asian Fest

Poslední dubnový den jsem měl původně v úmyslu vyrazit někam na kole. Jenže jsem dostal od známého volné vstupenky na Asian Fest, takže se program měnil.

K Výstavišti jsme dorazili nedlouho po zahájení a překvapila nás obrovská fronta u vstupu. Byl v tom ale nějaký organizační zádrhel, s papírovými vstupenkami jsme se nakonec dovnitř dostali docela rychle. Nosným tématem celé akce je ochutnávka všelijakých asijských dobrot. Platí se kupóny (jeden za 50,- Kč, minimální odběr 10 kupónů). Nejdřív jsme si to orientačně prošli a ochutnávky jsme zahájili u thajské kuchyně (miska rýže + 4 druhy omáček + kousky kuřecího masa). Vynikající. Pak vietnamský závitek, který jsem spláchl pivem Tiger. Exotická piva jsem našel celkem čtyři – Tiger (Singapur), Singha (Thajsko), Asahi (Japonsko) a myslím že Bali Hai (Indonésie). Součástí festivalu byl i volný vstup do ZOO Mořský svět, čehož jsme využili a pokochali se krásnými rybkami. Kupodivu ještě byly v akváriích a ne v sushi🙂 Venku jsme pak pokračovali chlazeným kokosem (velmi osvěžující) a krátkou zastávkou u „chrámu bojových umění“, kde probíhaly různé ukázky. No a co by to bylo za asijskou kuchyni, kdyby nebyli červíci. Takže degustace jsem zakončil mističkou pražených červíků a cvrčků. Je to dost tučné, chuťově něco mezi chipsy a slaninou. No, a pak jsme měli problém, protože už se do nás fakt nic nevešlo…a ještě jsme měli kupóny (a ty byly nevratné). Došlo nám, že na dva lidi bohatě stačil jeden balíček (tedy 10 kupónů). Lákala mě ještě ochutnávka škeblí, taky tam byly nějaké ovocné koktejly…tak snad příště. Od zbývajících kupónů mi nakonec pomohli ve stánku s turkménskými laskominami – ty se daly zabalit a vzít s sebou.

Když to tedy shrnu: zážitek super, všechny věci výborné, jen bohužel neodhadnutý nákup kupónů = stálo mě to pětikilo. Ještě že tu vstupenku jsem měl zadara🙂 Jsem přežranej…

Všechny moje fotky najdete TADY

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Jídlo a pití, Ze života. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

