Cinkání s Glockem

Při příležitosti stěhování jsem v trezoru vyhrabal pavučinami obaleného Glocka – naposled jsem z něj střílel v lednu 2015 na tréninku týmové taktiky. Když jsem od té doby byl někde s pistolí, byl to KAHR. Po dohodě s Radimem jsme se rozhodli ty krátké kulové trochu provětrat na střelnici v Berouně. Nejdřív na rozstřílení pár ran do papíru (odskákal to Pikaču a jeden zombie), a pak už na gongy. V Berouně mají borci na trénování IPSC takovou rampu se šesti gongy a s tím se dá pěkně vyblbnout. Zkoušeli jsme to zleva doprava, naopak a v závěru i na přeskáčku, kdy mi kamarád za zády říká vždy několik čísel a já je musím v tom pořadí trefit (třeba 1-6-5, 3-1 a tak…). To už je trochu těžší, ale dá se to. Ovšem nejlepší byl zase (jako vždycky) Pavel. Jak to ten chlap dělá?🙂 Někdy příště to zkusíme s pohybem ze strany na stranu.

A ještě na závěr doplním aktuální informaci ze současného dění. Tento týden proběhla v Bruselu další jednání ohledně návrhu EK na zákaz/omezení držení střelných zbraní občany zemí EU – tzv. Evropské Směrnice o zbraních. Sdružení GUNLEX k tomu zveřejnilo dva články, odkazy na ně najdete níže:

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

