Svatojánská dvacítka 2016

Tak nadešel čas letošního posledního závodu. Poslední dobou spíš po večerech tahám bedny (stěhuju se), než běhám, takže jsem nějaký úžasný výsledek nepředpokládal…Zaregistrovat jsem se tentokrát šel včas = bez fronty a čas do startu závodu jsem strávil v klidu blízkého rodinného zázemí. Před 13. hodinou už se řadíme na startu. Protože je stále oficiálně zavřená část cyklostezky od ústí Kačáku do Srbska, je závod veden zase po upravené trati – protažen za Svatý Jan pod Skalou až do Sedlece. Nemám rád ten kopeček, co tam je…ale uvidíme. Zástup běžců je vypuštěn na trať. Pořadí se různě přelévá, ale před Alkazarem už se víceméně stabilizuje. Běžím pohromadě se známým s číslem 57. Alkazar je plný filmařů, točí se tam něco o Keltech. Aspoň trochu dělali fanoušky u trati. Část podél Kačáku je sice rozměklá, ale bahno je pod listím, takže to nevadí. Pak víceméně po rovině po silnici dobíháme do Svatého Jana…a je tu ten kopec. Sápu se nahoru a cítím, jak mi tuhnou nohy😦 Můj spoluběžec za to hned za vrcholkem kopce vzal a postupně se mi vzdaluje. Zhruba sto metrů před sebou mám dalšího běžce, snažím se na něj dotáhnout, ale nejde to. Tak se dostáváme zase zpět na cyklostezku u Berounky. Z lomu se na cestu trousí zástup modře pomalovaných Keltů. Dávám si bacha, abych náhodou nedostal obouručákem🙂 Pomalu se blížíme k cíli. Když už mám cíl na dohled a zbývá mi posledních asi 200 metrů, slyším za sebou funění. Ha! Dotáhli se na mě další dva běžci! Doluji poslední zbytky sil a ve finiši se mi daří udržet je za sebou. Cílem probíhám v čase 1:35:15. Vzhledem k bídnému tréninku jsem to tedy čekal horší. No, příští rok si budu muset napravit reputaci…

  • Oficiální výsledky závodu najdete ZDE
  • Fotky najdete třeba TADY (pochází odtud ta v tomto příspěvku – díky za ní)
  • Další fotky pak ZDE (start/cíl), nebo TADY (výběh od Kačáku na silnici)
Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

