FABARM Pistola + sklopka Hatsan

Tak jsem konečně sehnal vytouženou sklopku na broknu. Protože už byla z druhé ruky, předchozí majitel zřejmě udělal drobné úpravy, nutné pro to, aby dobře sedla na brokovnici FABARM. Takže já to měl bez pilníčku, jen jsem pažbu prohodil. Na pažbě také byl upraven držák nábojů – originál má nepříjemně ostré hrany, zde už byly zaobleny. A poslední custom úprava je doplnění pružného lanka přes držák nábojů, takže náboje při nějaké brutálnější manipulaci/zpětném rázu nemohou vypadávat.

Ještě musím nějak vymyslet oko na jednobodový popruh…respektive, vymyšlené to mám, jen to vyrobit. Stejně, jako kdysi na FABARM Ultrashort, asi udělám úchyt, provlečený otvorem v kloubu pažby.

Jak to na brokovnici sedí, vidíte na fotkách výše. Pro srovnání jsem tam doplnil i fotku FABARM Ultrashort.

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

