Tohle nejde nezveřejnit

Příspěvek byl publikován v rubrice Zprávy a politika. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Tohle nejde nezveřejnit

  1. Matěj napsal:

    Zajímavé…

  2. Martin napsal:

    no když vono se mává červeným šátkem před bejkem… šátek je taky jen šátek a nic nedělá, ale je červenej a bejk se rozzuří… Obě strany jsou bohužel prohrávající naprosto stejně a nic na tom nemění "pasivita" radikálů ani radikální reakce romů, a obecná impotence policie. Blbci jsou blcema ať sou černý, nebo skiny.

  3. Vladimír napsal:

    Martin: no dobře, a co se stane skupince Romů, ať už jakkoliv oblečenejch, když půjdou skrz bělochy osídlenou čtvrť? NIC! Nedej bože, aby si někdo dovolil nějak to komentovat….to by bylo obvinění z rasismu apod. Ale když skupinka bělochů projde Romy osídlenou čtvrtí, nebýt přítomnosti policie a medií tak jsou mrtví, jsou (za asistence policie) uráženi a napadáni ANIŽ BY SAMI COKOLIV UDĚLALI. To je černej rasismus, nemůžu si pomoct…
    Sorry, ale tvoje přirovnání se šátkem je zcela zcestný, zákony jsou jasný a nezakazujou nikomu chodit po ulici.

  4. Matěj napsal:

    Martin: Řekl jsi to perfektně! Pod to bych se podepsal.

  5. Martin napsal:

    V tomhle konkrétním případě je to tak. Romové prostě reagují neadekvátně, resp. je to skutečně černej rasismus, o tom ani potom… jenže ono je to fakt i tak, že když tam půjdu já (a nebál bych se tam projít :o) ), tak by se mi nic nestalo… jenže když tam "napochoduje" "neozbrojená" (a o tom bych si dovolil pochybovat, to že to říkají a že nic nevytáhli neznamená že nejsou ozbrojení) parta s páskama OS-DS ("Ochrané" ha hááá sbory – dělnické strany) a hrají si na pasivitu (což mnohdy v mnoha jiných akcích TAK neni) -> JE TO PROVOKACE s jediným cílem, zdiskreditovat cigány. Jakoby se jim to povedlo, ale mě ANI ONI nepřesvědčili, že jim de o mě a mojí bezpečnost, než o to, že nemají rádi cigány – bílej rasismus. Tak se to má s tim šátkem.
     
    Chci říct, že JAKEJKOLIV rasismus stojí za hovno. A zase je to o jednotlivejch lidech. Nemam rád cigány, kteří nemakaj a jsou "zasraný a špinavý" pijavice na tejhle společnosti, ale mam rád cigány s kterýma sem vyrůstal, co maj dnes normální rodiny a chodí do práce a pak s dětma ven, co si normálně hrajou s bílejma.
     
    To co bylo v ukázce jsou jenom dvě bandy hloupejch lidí. Bílá ješitnost a černá arogance, nic vic jsem v tej reportáži neviděl.

  6. Josef napsal:

    Vždy, když toto vidím nebo slyším, stydím se za to, že jsem Čech.
    Je však jedna věc zajímavá. Pokud by šla tlupa romů po ulici a lidi by po nich řvali, že jsou to kur.., špíny, svině cik…, pak co by se stalo?
    Jsem pevně přesvědčen o tom, že by tito lidé byli obviněni z rasizmu. A policie by zasála – na to berte jed.
    Dávno vím, že v této zemi platí jiné zákony.
    Bydlel tu u nás jeden cikán. Dělal bordel. Když jsem se mu snažil slušně vysvětlit, že by mohl po sobě občas uklidit, že jsem zvyklý na čistotu, ned pohotově reagoval – co se ti nelíbí? Že jsem cikán? Že jsem černej?
    Moje holka jela v tramvaji. Nastoupili do ní dva cikáni a začali ji šacovat batoh. Když si toho všimla a ohradila se proti nim, dostala nakládačku a na voku měla pěkné moňo. A co myslíte že dělali ti bílí hrdinové. Nikdo nehnul ani brvou. Seděli tam a dělali,že nic nevidí.
    Nejsem typ, co vyhledává problémy a sám mám supr kamarády, kteří jsou romové a kteří se stydí za to, když vidí to co já. Ale když sleduju, jak to v této zemi chodí, můžeme si za to… Byla to naše výchova, náš strach, naše rozdíly – to náš metr je falešný. Jiný je pro ně a jiný pro nás.

  7. Pingback: SoTAmARTin Space… » Digitalizace po Martinovsku + Hello Kitty

Napsat komentář