Hlad

Neděle. Vstanu v jednu. Nasnídám se. Bloguju. Chatuju. Mám hlad. Koukám do ledničky. Je prázdná. Kam na jídlo? Ke Štice! Sedám na krosku. 50 km časovka (za 1:52). Je tma. Neviditelní chodci se pletou pod kolo. Konečně Beroun. Hurá! Mám jídlo! Kuřecí prsa se slaninou, bramboráčky, 3 pivka. Ňam! Domů jedu vlakem. Sličná průvodčí chce lístek. Já mám, kroska nemá. Cože? 25 korun? Já sedím, kroska visí. Dopíjím ionťák. V Praze prší. Mokrý kostky kloužou. Ve 20 hodin jsem zas doma. Mám hlad. Koukám do ledničky. Je prázdná…
Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Hlad

  1. Li napsal:

    aúúú, zase jídlo! a já dneska nemám zajištěnej oběd! to je tejrání :-DDD

  2. Doom napsal:

    já zas budu týrán nekvalitní stravou za nepřiměřenou cenu. kolegové mě poněku štvou svým konzervatismem a nechopností najít si jinej podnik, když v tom stávajícím blbě vaří.

  3. Vladimír napsal:

    no, chvíli jsem váhal, jestli tohle má být v rubrice "sport"možná jsem tak trochu cvok, jet na oběd 50 km 🙂

  4. Doom napsal:

    zas takovej magor nejsi – v létě jezdím na oběd do Luhačovic (110 km) nebo do Malé Morávky (oklikou přes Praděd) – 100 km :-Dale hladovej bych asi takovej objem nejel

  5. Petr napsal:

    To mi tak připomíná…. já mám vlastně hlad!

  6. Li napsal:

    VL: no samozřejmě, že je to sport 🙂 každá záminka je ke sportování dobrá 😀

Napsat komentář