Test cykloformy

Jarní počasí se nedá prosedět za pecí, pročež jsem vytáhl silničku z nánosu prachu a vydal se ozkoušet, jak na tom jsem. K tomu se ideálně hodí můj klasický okruh Praha Háje-Říčany-Oleško-Kutná Hora-Týnec nad Labem-Kolín-Velký Osek-Poděbrady-Sadská-Praha Černý Most. Zpočátku jsem sice tepal nějak hodně, ale jelo mi to a v Kutné Hoře jsem měl průměrku bezpečně přes 32 km/h. Na rovince mezi Týncem a Kolínem se na mě pověsil nějaký další silničář, ale neuvisel dlouho. Ve Velkém Oseku se mě chytil další, ale tomu to docela jelo, tak jsme i trochu kecali a nakonec se dohodli, že dáme v Poděbradech “občerstvovačku”. Ovšem zrada! Moje oblíbená hospoda na náměstí ještě nemá postavenou zahrádku! 😦 Kolega pravil, že zná ještě nějakou kousek dál, tak jsme se tam přesunuli. Měli Kozla = malé plus. Ovšem doručovací doba jídla byla neskutečně dlouhá a obsluha po upozornění arogantní a nepříjemná. Už tam nevlezu. Jídlo bylo ale dobré, to se musí nechat. Taky jsem se trochu přežral a během další jízdy se těstovinám chtělo ven. No, nepustil jsem je. U Pískové Lhoty se trhnul můj společník a namířil si to zpět ku Kolínu. A já valil co to šlo ku Praze. Šlo to až do Velenky (za Sadskou směrem k Praze), tam už jsem se na to vyprdnul a do Prahy jsem dojel volněji. Ve Velence jsem měl ještě pořád průměrku 32 km/h, pak mi to pochopitelně trochu spadlo. Celkem najeto 146,5 km za 4:41:53 (loni na podzim top čas 4:23:26), průměrná rychlost nakonec cca 31,2 km/h, průměrné tepy 136 bpm a nastoupáno 681 metrů (placka). Pro začátek dobrý, ale rozhodně je tam prostor pro zlepšení 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Test cykloformy

  1. Honzis napsal:

    proti těm průměrům z Lloretu drobet jiná liga, nesmíš se v tom Španělsku tak flákat 😀

Napsat komentář