Glock 36 vs KAHR CW45

Konečně jsem našel recenzi, která férově porovnává tyto hodně podobné pistole. Já sice mám dražší (kvalitnější) KAHR PM45, ale pro účel této recenze je to asi jedno – rozměry a konstrukce jsou stejné, jako u KAHR CW45. Tak vám třeba toto video pomůže v rozhodování, jaký subkompakt koupit na EDC.

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Glock 36 vs KAHR CW45

  1. Šimlos napsal:

    Já se nakonec rozhodnul pro Walther PPS M2 a dobrá volba, pro skryté nošení ideální, jednořadý zásobník, hezky plochá. Samozřejmě v klasice 9mm Luger. Trochu jsem si musel zvyknout na jiné chování při střelbě než u kompaktu PPQ ale obecně Walthery mi sedí v ruce skvěle na rozdíl od Glocků a po pár zásobnících to bylo ok. Zkusil jsem taky vnitřní kydex ale rychle se vrátil k vnějšímu pouzdru. Nechápu, jak to někdo může nosit, aniž by ho to nedřelo a nebo mu na druhou stranu nepadaly kalhoty…:-)

    • Serža napsal:

      S tím pouzdrem souhlas, taky jsem skončil u OWB – mám Falco – na zakázku udělaný hybrid kůže/kydex.
      Jinak na EDC jsem schválně vybíral .45 kvůli stopefektu, devítka je imho moc průbojná. Možná s nějakou JHP subsonic municí by to bylo lepší…ale JHP zase nesmíš nosit.

  2. Serža napsal:

    Jen pro doplnění – srovnání KAHR PM45 a Springfield XDs 45

Napsat komentář