Běhání s akční vložkou

Tenhle týden jsem měl trochu náročnější, 18.10. běžím maraton, a tak se musím trochu rozběhat. Takže když to shrnu:
sobota 50km na MTB velmi lehce
neděle 50km na MTB taky velmi lehce
pondělí 20km běh v maratonském tempu
úterý 20km běh v maratonském tempu
středa volno
čtvrtek 20km běh v maratonském tempu
pátek volno
a dneska 20km běh v 1/2maratonském tempu (pod 5min/km).
Dneska jsem si vyloženě užíval nádherného počasí. U řeky se zase potulovaly inlajnistky, takže byla motivace a běželo mi to už od začátku. Tempo jsem pořád držel těsně nad 12km/h, tepy kolem 155bpm. Na obrátce to vypadalo na skutečně rychlej čas. Na zpáteční cestě jsem v aleji u golfovýho hřiště zahlídl na lavici dva týpky, kteří měli vedle sebe opřený minibajky (tedy takový ty miniaturní motorky). Nevěnoval jsem jim pozornost a pokračoval jsem dál do Podolí. Na chodníku pod Barrandovským mostem byl hustý provoz – rodiče s dětmi, co se učily na kole nebo na bruslích, spousta inlajnistek a inlajnistů a chodců.  Najednou se zezadu ozval jekot dvou vytočených pidimotorků a vyplašený křik lidí – ti dva magoři si to tam hnali mezi lidmi hlava nehlava. Tak to ne. Jak jsem je slyšel za sebou, začal jsem je blokovat, bránil jsem jim, aby mě nepředjeli. Jeden mi projel, druhý to nezvládl, musel zajet mimo chodník a tam zastavil. Byli to takoví ti hubení mladíčci, cca 20 let, co ještě nemají ujasněnou pozici v životě, a když se na ně houkne, tak se podrobí. Tomu prvnímu jsem dal pohlavek a zeptal se ho, jestli chce, abych na něj zavolal policii, že na cyklostezce na motorovém vozidle nemá co dělat. Tvářil se vyděšeně, tak jsem mu řekl, ať s tím bez nastartování vypadne ze stezky. Bylo moc veselý ho pozorovat, jak v předklonu tlačí tu minimotorku. Druhej frajírek čekal na kamaráda o kousek dál. Doběhl jsem k němu a řekl mu to samý – aby bez nastartování vypadl z cyklostezky. Taky poslechl. Nejvíc mě ale překvapilo, že se kromě mě neozval nikdo jiný, žádný z tatínků těch dětí co tam byly…Proč musím zrovná já dělat Spravedlivýho Chesse? Vždyť byli jen dva  No, po tomto vyrušení jsem dokončil trénink, a i přes zdržení s motorkáři to byl letos můj druhý nejrychlejší trénink. Nezdržet se, byl by jednoznačně nejrychlejší. Hurá! A to jen při průměrných tepech 156bpm. Ovšem když jsem koukal do záznamu, nejvyšší tepy (skoro 180bpm) jsem měl při tom jednání s těma dvěma týpkama

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Běhání s akční vložkou

  1. Josef napsal:

    Tak to vidíš – někdy neuškodí toho spravedlivého Chesse udělat – navalí to adrenalin a sám vidíš, jaký výkon podáš 😉 Supr doping. Ale ti dva pitomečci zasloužili možná i tu policii nebo pár kulek do středozadní končetiny – i když… kdo ví, jak by se k tomu strážci zákona postavili. 🙂

  2. Matěj napsal:

    Pochvala! Takhle se to má dělat. Podobní jedinci mi taky hodně vadí, jseš ale dobrej, žes udělal, co jsi udělal! Lidi dneska jenom chodí a koukají do země. Když je nějaký hulvát ohrozí, jen sklapnou podpatky a uhnou se. Větší problém ale je, že potom těch "uťápnutých" přibývá a neomalení mají "pré".

  3. Helena napsal:

    Blahopřeji k excelentnímu výkonu. Já bych po "Tvém týdnu" ležela v márnici 🙂
    A super, že ses těm dvoum blbečkům postavil. Díky za všechny, kterým se příště může přihodit to samé.

Napsat komentář