Tuning pistolek

Po hoooodně dlouhé době jsem konečně narazil na botky zásobníků pro Glock 19, které splňovaly moje požadavky a po jakých jsem již dlouho toužil. Jedná se o Pearce Grips PG-19. Háček byl v tom, že v ČR je nikdo neprodává. Ale zjistil jsem, že doplňky značky Pearce Grips mají na GlockShop.cz, tak jsem jim napsal. A oni se vytáhli a botky mi cca během 14ti dní dovezli (350,- Kč/ks). No nevypadají úžasně? 🙂 A kromě toho, že dobře vypadají, se zlepšil úchop zbraně – botka vyplní obloukové vybrání v pažbě pistole a poskytuje oporu pro malíček.

EDIT 18.12.2011 – botky již mají v nabídce na GlockShop.cz

Další tuning proběhl na mé zánovní vzduchové pistoli Atak Zoraki HP-01. Po nevydařeném pokusu s kopií kolimátoru EoTech XPS (je na pistoli moc velký, vzhledem k vysokému posazení kolimátoru a malé vzdálenosti na jakou střílím se nedá pořádně seřídit a v neposlední řadě se příšerně leskne průhledové sklíčko) jsem si koupil malý puškohled Walther 2×20. Pro jeho usazení na zbrani jsem musel vzít do ruky pilník – horní montážní lišta totiž neměla drážky na šrouby montáže puškohledu. Po chvíli práce jsem měl puškohled usazený na zbrani a zbývalo ho nastřelit. V tom mi pomohl výborně udělaný návod (doslova “pro blbce”), který byl přiložen v krabici s puškohledem. Takže po asi 15ti výstřelech mi to začalo chodit kam jsem namířil. Nádhera.

Musím přiznat, že s puškohledem dostala střelba úplně jiný rozměr a klasické vzduchovkové terče (viz obrázek výše) se pro mě staly nepoužitelné. Po pár výstřelech je totiž desítka na maděru a už nepoznám, kam mi to lítá. Takže pracuji na vlastním designu terče, který bude spíš několika řadami černých puntíků, a tím mi poskytne dostatek cílů.

Příspěvek byl publikován v rubrice Armáda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Tuning pistolek

  1. puškohled napsal:

    Jsem novým majitelem Zoraki a zaujal mě ten puškohled. Jak se to s ním natahuje? Nepřekáží? Moc místa na ruce nahoře nezůstalo……

Napsat komentář