Oprášil jsem silničku

Konečně hezky! Vytáhnul jsem proto dneska silničku na svůj tradiční tréninkový okruh Praha-Říčany-Kutná Hora-Týnec nad Labem-Kolín-Poděbrady-Sadská-Praha. Už byla chudinka celá zaprášená. Ráno jsem vyjížděl nadvakrát – zapomněl jsem totiž doma sporttester. Z Hájů na Říčany a vlastně až do KH mi foukalo šikmo zprava proti, ale i tak to jelo docela pěkně. Za Louňovicemi bouračka – nějakej pitomec nezvládnul předjíždění, naštěstí to vypadalo jen na pomuchlaný plechy (asi na čtyřech autech). V KH jsem měl průměrku cca 31 km/h. S tím jsem mohl být spokojený. Z KH do Týnce mi chvílemi dokonce fouklo do zad. V Týnci byla otevřená hospůdka, stavěl jsem se proto na jedno pivko a už jsem se těšil, že se až do Prahy povezu po větru. Prdlajs. Nějak se to otočilo a celou cestu až do Prahy mi zas foukalo proti. V Poděbradech na náměstí jsem si dal výborný oběd. Kolem se promenovaly zástupy mažoretek…asi tam měly někde slet. Prostě krásné odpoledne. No, ta šílená rovina okolo Sadské přímo proti větru teda moc super nebyla, ale nakonec jsem zdárně dorazil na Černý Most. Najeto 147 km za 5 hodin čisté jízdy, průměrka 29,33 km/h, nastoupáno 674 metrů. Vypito něco přes 4 litry tekutin 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Sport. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Oprášil jsem silničku

  1. Honzis napsal:

    No vidíš, to je skoro kolo v Otrokovicích, pak by chtělo dát ještě maraton za 4 a před tím zaplavat 🙂 Musím říci, že dneska bylo už teda tak hezky, že jsem těch 34C a 43km v protivětru cestou z práce celkem proklínal 😀

  2. Pingback: Individuální časovka kolem Labe | Seržovo virtuální domeček

Napsat komentář